AROUND MY HOME

10 juni 2013

 Bricka som står på min organiserat stökiga byrå i sovrummet. Denna pyntar jag om var och
varannan vecka efter mina aktuella favoriter. Just nu står läppstiftet från YSL högt på min love-lista!
 En peek på öppna spisen i vardagsrummet, (som inte är helt klar.) Jag är på
jakt efter fler fina ljusstakar i glas och många ramar står fortfarande tomma utan foton.
Min frys är alltid redo för party!! Just saying...
Jag älskar att arrangera med frukt och blommor, det ger hemmet ett regält lyft!

14 kommentarer:

  1. Och snyggt blir det! Urläckert.
    Vad duktig du är!

    Ha en fin vecka

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Hoppas du har en riktigt fin vecka du med :)

    SvaraRadera
  3. Åh du ser ut att ha så fint hemma, skulle vilja se mera bilder av ditt hem.
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Vilken färg och hur mycket kostar läppstiftet?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läppstiftet från YSL heter Peach Passion (nr.13) Har för mig det kostar
      runt 350kr. Det är verkligen helt underbart!

      Radera
  5. Detaljerna i ditt hem är väldigt märkvärdiga och vackra. Jag gillar att du har det vitt men sen dekorerar med färger och kontrast. Oh la la, men like!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du för din snälla kommentar! ♥

      Radera