PICS FROM MY EASTER

22 april 2014

 Dom här chokladäggen var nästan för snygga för att äta upp! Jag har haft dom som
en del av min påskdekoration detta år, love it!
 Gult och rosa känns som riktiga påskfärger och dom här örhängena har
jag burit under påskens upptåg.
En av påskens alla maträtter. Har också hunnit äta grillat lamm, traditionell påskbuffe, 
klassisk bbq och en outstanding brunch. Mätt är bara förnamnet!
Ett ljus från Voluspa gömde sig i mitt påskägg med den härliga doften av franska macarons, mums!

Hoppas ni haft en mycket trevlig påsk med massvis av gott godis och att solen har lyst lite 
extra på er. Fortsatt happy week! xx erika

6 kommentarer:

  1. Halkade in här av en slump och nu kan jag inte sluta kolla... underbar blogg hörredu! Och jag som borde plugga... äsch, ska bara se nååågra bilder till haha :) kram / Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din fina kommentar! Värmer i hjärtat. Ibland är det bra att ta en lite paus och ladda batterierna ;)
      Kram på dig! ♥

      Radera
  2. Hej!
    Rockringen är så kul! Inte alls svårt! Men aj va ont de gör i början . Blåmärken! =) Du måste testa.

    SvaraRadera
  3. Skålen med choklad ser verkligen fin ut!

    SvaraRadera
  4. Det verkar ha varit en härlig påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt snygga påskgodis! Ha en fin vecka. Kram

    SvaraRadera